Total Panic: House Dems Prepare for an Electoral Wipeout in November If Biden...
Nancy Pelosi Reportedly Took the Gloves Off to Push Joe Biden Out of...
Classmate of Would-Be Assassin Says He Was a 'Known Trump Hater,' But Feds...
Watch the Secret Service Director Flee the RNC When Confronted by GOP Senators
The Real Reason Trump Chose JD Vance
An Assassin’s Bullets and a Matter (Or Question) of Faith
What Trump Should Say Thursday Night
We Seem To Have Forgotten Something
Government Price-Fixing In Pharma is Making Things Worse
It Really Isn't About Biden vs. Trump
Waging War on Modern Agriculture and Global Nutrition
The Case for Trump: Now More Than Ever
God Is Good... Trump's Work Is Clearly Not Finished
God Is Back in the Public Square
What We Must Do Now to Help Trump Stay Alive Until November
OPINION

Murdoch’s Sky News Channel Discloses E-Mail Hacking

The opinions expressed by columnists are their own and do not necessarily represent the views of Townhall.com.
Advertisement
Advertisement
Advertisement

British satellite news broadcaster, Sky News, part-owned by Rupert Murdoch’s News Corporation, acknowledged on Thursday that its journalists had hacked e-mail messages at least twice in search of news stories, suggesting for the first time that Britain’s hacking scandal has spilled into television broadcasting.

Advertisement

A journalist for the network was authorized “to access the e-mail of individuals suspected of criminal activity,” the head of the network, John Ryley, said in a statement, referring to one incident in 2008 and another on an unspecified date.

“We stand by these actions as editorially justified and in the public interest. We do not take such decisions lightly or frequently,” he said. A wider investigation into editorial practices at the network was underway, he added.

Sponsored

Join the conversation as a VIP Member

Recommended

Trending on Townhall Videos