<em>NY Times</em> Subsidized MoveOn Ad

Matt Lewis
|
Posted: Sep 13, 2007 8:23 AM
The NY Post confirms reports that Moveon.org got a "sweetheart" deal on their "Betray Us" ad ...

... Not only did the newspaper agree to run the libel, it apparently subsidized the hard-left sewer rats who wrote it.

To the tune of more than $116,000.

MoveOn yesterday confirmed that it paid just $65,000 for the full-page missive - compared to what a Times spokesman said is usually $181,000 for such ads.

So, we wonder: Will the Times report the $116,000 difference as an in-kind contribution to the Democratic National Committee - or to Hillary herself?

As if.

Actually, MoveOn might feel cheated: Just a day earlier, The New York Times Magazine ran a free 4,900-word puff piece ("Can Lobbyists Stop the War?") hyping the group and an anti-war coalition it formed.

Maybe the value of that should be declared, as well ...