A U.S. judge in Mississippi on Thursday threw out an $85-million lawsuit in which an electric car company founded by Virginia Gov. Terry McAuliffe alleged Watchdog.org had libeled the firm.

Judge Michael P. Mills said GreenTech Automotive failed to prove his Mississippi court had jurisdiction over Watchdog.org’s parent, Virginia-based Franklin Center, and Watchdog’s Virginia reporter, Kenric Ward.

The judge’s order noted that Watchdog’s “articles were not aimed at Mississippi” or even GreenTech itself.