M. Hillinger (aka Quiet Reason) Wrote:
Nov 04, 2012 9:34 AM
So, Ransom, could you or anyone provide independent evidence for this? For example a transaction like this would certainly be in the WSJ? Or perhaps you could do a search on the real estate section of the magazine that first featured this property http://www.honolulumagazine.com/Honolulu-Magazine/Real-Estate/. Something other than an online blog? Or, you could admit that you were too lazy to actually verify this rumor.