tma_sierrahills Wrote:
Apr 20, 2012 10:04 AM
Okay, but this sounds more like an editorial blurb. Couldn't the TL at least quote few of these "many GOP insiders" and provide some other evidence. Not doubting it, but it is supposed to be a "News" story. (Disregard this if the article goes beyond the three short paragraphs I see, because ever since AT&T switched me over to their wonderful U-Verse Internet system, my system, including non-operational printers, is out of whack.)