Previous 11 - 20 Next
Thank goodness we've got PLENTY of hardworking, intellectual giants who are more interested in their country and protecting the Constitution and Americans than worrying about what color their skin is. The radical dems and libs have also added bigotry to their ensemble of offensiveness...jack*sses
RHSimard - man, when I heard that moron "interviewer's" quip that she just flirted with.....ugh! I can't even finish the sentence! Anyway, I didn't think I could throw up anymore. But now that you've quoted it again.... Well, excuse me, I gotta run! :) Teri in PA
Denny0103 - your post is sooo on-the-mark. Once I slowed down laughing and caught my breath, I wanted to let you know your post is a "100!" Have you seen clinton's endorsement commercial on obutthead? I found myself thinking, "yeah...here we have a rapist and pervert endorsing another criminal!" Teri in PA
AntiWhitePrivilege - you're an unmitigated idiot.
tuttletacoma: Brilliant!
In response to:

The Left's Ferocious Wolves

tvarga Wrote: Aug 25, 2012 7:43 PM
glenbo02 - personally, my tolerance quotient spiralled down years ago. When is comes to a**holes, libs, progs, radicals here in the US and abroad, I am happily INtolerlant. I'll support your .45 and raise you double. LOL in PA
In response to:

The Left's Ferocious Wolves

tvarga Wrote: Aug 25, 2012 7:39 PM
JAMofJC- Yes, we most certainly WILL respond and respond and respond until we've breathed our last breath. LOL, Teri in PA
In response to:

The Left's Ferocious Wolves

tvarga Wrote: Aug 25, 2012 7:39 PM
JAMofJC- Yes, we most certainly WILL respond and respond and respond until we've breathed our last breath. LOL, Teri in PA
Milt37 - Well-said! Do I hear crickets ? LOL
topperj2: I agree with everything you said, except: These are NOT unintended consequences, are they? Moochelle and her jacka** intentionally put their big fat noses where they don't belong. I can just imagine the therapy bills their daughters will rack up over the years. LOL, Teri Varga
Wow, -Zen! I've never met anyone who has to use so MANY words to say absolutely nothing of substance, much less grounding them with facts and honesty. Love, Conservative in PA
Previous 11 - 20 Next