In response to:

Is Saudi Prince Steering News Corp. Coverage?

lliebman Wrote: Jan 12, 2013 2:23 PM
Well I think it is deeply troubling that a saudi prince can make a phone call to FOX and force it to alter its coverage in any way. You are correct about the Obama administration, but that hardly exempts FOX news. I do not know why you feel the need to defend a network that obviously prioratizes pleasing the saudi royal family to that of the truth and loyalty to America.

Ever since Al Gore sold Current TV to Al Jazeera, the network founded and funded by the oil-rich emirate of Qatar, the former vice president has drawn continuous fire in conservative media. Fox News, the New York Post and The Wall Street Journal, for example, have all castigated Gore, a man of the Left and leading avatar of "global warming," for such hypocrisies as timing the deal to avoid Lefty tax hikes and bagging $100 million in greenhouse-gas money.

These same news outlets share something else in common: They all belong to Rupert Murdoch's News Corp. That means they also belong to...