Correction: Solar Investigation story

AP News
|
Posted: Nov 03, 2011 4:03 PM
Correction: Solar Investigation story

In a story Nov. 2 about an investigation into a failed solar company, The Associated Press erroneously reported where comments by Rep. Cliff Stearns, R-Fla., were broadcast. He made the comments to the Fox Business Network, not Fox Business News.